Vinnare!

Jag vinner aldrig :(
Men nu har jag gjort det!
WOW!
 
Vi tävlade som sagt på allt på mässan
Och i måndags fick jag mail om min vinst
Jag har vunnit en docka från Invisible friend
 
"Trasdockan du betalar för 2 men bara behåller 1,
den andra sänder vi till ett barn i fängelse eller på ett barnhem."
Kändes som en riktigt fin sak att vinna, och jag är jättenöjd!
 
Dockan jag valt och nu sitter och längtar efter heter "Mercy"
"När du köper denna docka vill vi påminna om att alla barn har rätt till vård och mediciner."
 
"Varje docka har en egen betydelse utifrån sitt utseende.
Var och en vill också belysa de osynliga barnens rättigheter därav har de inga ansikten.

Hur dockan ser ut är också kopplat till var sitt statement utifrån FN:s barnkonvention."

 
Kika in på deras hemsida och läs mer om dessa underbara dockor
Jag är helt förälskad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0