UnderBARA barn

I söndags var jag och Jessica in till älvsjö för mässa
Leo och William fick också följa med
(Minna fick en hel dag med sin pappa, alldeles själv)
 
Vi hade bestämt oss för att vara där tidigt!
Dom första 500 skulle nämligen få en exklusiv goodiebag
Så därför stog vi och köade i ca1h
Innomhus som tur var..
 
Detta var vad vi köat för:
Bilden lånar jag från Jessica
 
Samlade även på mig massor av andra giveaways och goodiebags
Så Minna hade rena rama julafton när jag kom hem och bjåd på prylar
 
Tror vi tävlade på ALLT som gick
Köpte smoothies från Ella's Kitchen
Kläder från Little Minds
Tavlor, bok, klistermärken, klänning m.m
 
Vi hade en riktigt underbar dag och njöt för fullt!
Längtar redan till nästa år
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0