Kladdkaks-cheesecake

Med hallon uppepå
Mums!




Kommentarer
Siri

Urah ja! Som tur va verkade ljudet vara sövande på Svea för hon sov 1,5 timme utan att vakna emellan.. annars vaknar hon typ alltid efter 40-45 min å så får man kämpa me att få henne att somnaa om eftersom hon behöver 1,5 timme för att klara eftermiddan :)

Med Svea låg jag över kurvan å fick tillväxt ul i v 39. 4 dagar innan hon föddea haha... denna gång ligger ja på kurvan.. men är lite orolig om han är för liten.. för jag har gått ner lite i vikt och jag vet att jag är dålig på att äta.. blir oftast frukost å sen middag.. vet ju att ja borde äta lunch men finns de inte rester orkar jag inte laga mat två gångernper dag och svea äter ju en burk om de inte finns rester till henne... känns också som bm inte är så engagerad andra gången. Hur ba de för dig? Läste attnu i slutet ska man träffa bm varje v. Men ja har tre v emellan mina besök. Men de kansle är för att de är andra barnet å man förväntas veta allt? :s ursäkta boken ja skrev här nu haha :)

2012-10-29 @ 17:15:13
URL: http://myfairytale.vimedbarn.se
Monika

Den där cheesecake´n kan du kanske baka fler gånger och bjuda på, ser grymt god ut :-D

2012-10-30 @ 08:12:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0