Sista besöket

Nu var det absolut sista gången vi var till BM
Utan bebis :)

Idag så har vi bara pratat igångsättning
För bebblon kan inte stanna där inne för alltid
Även om den nu verkar tro det ;)

Så vi ringde till Danderyd och bad om en tid
Vi kan närsomhelst.. Idag!?
Vår BM försökte verkligen flirta till sig en tid så tidigt som det bara gick
Men det blev inte så mycket tidigare ändå..

Nu är det iaf spikat och klart
fredag ringer dom till mig och ger mig tid för igångsättning
Hoppas det blir på fredag då..

Jag fick iaf gå före en tjej i "kön" eftersom hennes bf var 2 dagar senare

Men jag har hört att så fort man får tid för igångsättning,
Så drar det igång utav sig självt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0