Städat

Nu sitter jag som en padda i soffan
Helt slut efter att ha städat Minnas rum

Jag vill att Minna ska ha rent och fint på sitt rum innan bebblon kommer
Hon trivs mycket bättre med att leka där då
Och är hon nöjd och glad så kommer hela familjen vara det

Men nu har det gått nån minut sen jag städade..
Och det är lika stökigt igen :)
Hon har iaf väldigt kul där inne på rummet, det är huvudsaken

Sebbe ska röja ut i köket
Köra bort till pappersinsamlingen med våran sortering
Känns skönt att komma hem med bebblon till ett ordentligt städat hem

Vill baka och pyssla med
Men varje gång jag ska börja tappar jag suget :/
Måste ta mig i kragen helt enkelt..

Nu är det bara ca 2 veckor kvar :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0