BM

Idag var vi till våran BM igen
Sista besöket utan bebblon hoppas vi
Ska dit nästa gång igen den 25:e

Alla värden är fortfarande bra
Hade blivit chockad om dom inte var det :)
Hade gått upp i vikt (!) efter att ha legat nästan still i vikten
Magen hade ökat 1cm till

Vi diskuterade förlossningen
Och hur det var när Minna kom ut i världen
Mycket skratt.. Det var en rätt komisk upplevelse
Jag kände ju knappt nån smärta
(det skulle jag meddela nu när jag ringer in)

Gick igenom vad jag ville ha för smärtlindring
Jag var tydligen rätt unik som ville ha kvaddlarna
De flesta som testat säger aldrig mer!
På mig fungerade det iaf väldigt bra!
(och som sagt.. Det där med smärta var inte min grej riktigt)

Hon skrev ut alla papper till mig så att det var klart
Och önskade lycka till ifall Bebblon bestämmer sig för att komma

Nu är det bara till att vänta då..
Exakt 14 dagar till BF



Kommentarer
Elli

Behöver du verkligen kvaddlar ifall du inte kände något?

2012-04-12 @ 16:32:53
URL: http://ellisdag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0