Nattspöken

I fredags när vi hämtade Minna på dagis fick vi höra att hon blivit rädd för åskan
Helt förstörd hade hon tydligen blivit stackarn
Hon som aldrig har reagerat på åskan tidigare

Men hon var som vanligt när vi hämtade henne
Och likadant när vi kommit hem
Ingenting märktes

Men sen blev det dags att sova för natten
Och då kan man säga att det märktes att det varit nått tokigt på dagen
Minna vart så ledsen så hon kräktes (!)
Stackars lillan
Så hon fick sitta uppe med mig och mysa en stund innan hon fick lägga sig igen
Men samma sak igen.. Så fort jag lämnade rummet blev hon hysterisk
Jag kunde inte lämna henne en sekund

Tillslut fick hon komma och lägga sig i våran säng
Hon kröp upp under hakan på mig och somnade kind mot kind
Hur mysigt som helst!
Men jag hoppas att rädslan släpper för henne så att hon kan somna i sin egen säng


Kommentarer
Jessica

hehe, scary att vår bebis redan kunde sitta.. Nog vill jag att han är bebis ett tag först :)Puss

2011-09-14 @ 19:07:28
URL: http://tystatanke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0