Över?

Herregud!
När ska detta illamående vara över?

Jag mår illa konstant
Och inget jag gör/äter hjälper
Ska det verkligen behöva vara såhär?

Nu pratar vi inte morgonillamående..
Utan verkligen konstant illamående
Som dessutom blir värre framåt kvällen

Kräkningar minst nån gång om dagen har blivit min vardag :(

Och inte har det avtagit efter man klarat sig igenom första trimestern heller
Nejdå, det fortsätter..
Underbart!

Lägg till att jag jobbar i kassan på Ica
Kommer inte ifrån när jag känner hur lunchen kliver uppåt..
Det är bara bita ihop och svälja :(

Men hur dåligt jag än mår så är jag lycklig
Less! Men lycklig..



Kommentarer
Jessica

Usch av jobbigt! Vilken guld gravididet jag har haft/har som har sluppit illamåendet HELT. Men kolla med din barnmorska, hon kanske har något bra tips! Puss

2011-10-12 @ 20:33:37
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Kim

Känner igen det där illamåendet! ;)



Jo men å andra sidan blir det mer action med sådana hästar, och man vill ju ha lite temperament på en tävlingshäst. :) Inne på banan så kan i princip vad fan som helst hända men hoppar det gör han för han älskar det ju. :)

2011-10-22 @ 19:14:02
URL: http://kimlundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0