Sömn uppdatering

Det var längesen jag uppdaterade fick jag höra =)
Så här kommer iaf en liten uppdatering om Minnas nätter

Vi har ju kämpat med massa olika "metoder" hit och dit
Ingenting har riktigt fungerat
Och tillslut så ger man helt enkelt upp

Minna slutade nattammas
Jag och Minna flyttade in i hennes rum
(Jag sov på en madrass)

Bara för att jag var orolig att hon skulle vara jätteledsen på nätterna
Och för att jag inte skulle bli nervös över att störa grannarna då det är så lyhört

Men Minna förstog snabbt vad som gällde
Det var slut på snuttandet

Nu sover hon själv inne på sitt rum sen en tid tillbaka
Och det fungerar helt underbart!


Hon får gröt vid 18 på kvällen
Straxt innan 19 får hon lite välling
Efter det tandborstning och gå och lägga sig
Jag nattar henne och säger godnatt och går ut ur rummet
Då tar det ungefär 5-15 min innan hon somnar
Ibland är hon ledsen så då får man gå in och "natta om"
Sedan sover hon i stort sett hela natten fram till 7 på morgonen
Ibland vaknar hon och piper lite men har lärt sig somna om själv
Vi har helt underbara nätter just nu!
(peppar peppar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0