Dop-presenter

Imorgon ska hela denna lilla familj ut på jakt efter dop-present
Nästa helg ska nämligen Minnas kusin John döpas
(vill få det till lill-kusin, men Gabriel är ju faktiskt minstingen)

Tänk att det kan vara så svårt det där med dop-presenter
Vad ska man egentligen köpa?
Kläder känns onödigt eftersom att John har en storebror att ärva ifrån

Känns mycket enklare att köpa dop-present till en flicka
Ett halsband eller en söt klänning och saken är klar

Men en pojke..
Ja.. Det är frågan..
Vad köper man till honom?

Jag tror att jag har kommit fram till en present som kan vara något
Men det kan man ju såklart inte skriva om här ;)
Inte innan dopet iaf..


Kommentarer
Lollo

En tandburk...

2010-09-19 @ 11:30:10
Patricia

Jag köpte en halskedja till min systerson när han döptes. :) En kedja med lite tjockare länkar, skitsnygg! Annars kan man väl köpa en vanlig kedja också, killar gillar också smycken ;)

2010-09-19 @ 22:01:33
URL: http://smokingcankill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0