Sömn

Jag längtar efter en HEL natts sömn!

Inatt vaknade Minna
c:a 22.00
c:a 23.00
c:a 24.00
c:a 01.00
c:a 05.00
c:a 07.30

Himlarns skönt när jag dessutom är förkyld!

Vyssjalull-tassarna fungerar sådär
Hon somnar om
Men vaknar bara någon minut senare igen

Letar fortfarande efter tips och hjälp
Alla som jag pratat med har barn som tar både napp och flaska
Smidigt för dom!

Sara tipsar på sin blogg om hur hon fick Elliot att sova hela natten
Hon matar i honom en flaska välling i sömnen

Funderar på om jag ska testa något sådant inatt
Men då med ersättning eftersom att den är mest lik modersmjölken
När hon sover kanske hon inte är så kinkig mot flaskan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0