Sjuklingar

Jag och Minnan är sjuka..

Jag snorar, och Minna hostar
(Inga allvarliga sjukdomar med andra ord)

Dessutom så verkar Minna ha lite ont i halsen
Det är förståeligt så som hon hostar
I och med det så ville hon inte äta sin mat idag

Det är sådanna här stunder som jag är glad över att jag fortfarande ammar

Testade att ringa Minnas morfar
Han kanske kunde springa ett ärende åt oss på lunchen?

Mycket riktigt
Minna har världens bästa morfar!
Kommer upp på lunchen med glass, frukt-puréer och yoghurt
Lent och skönt för Minnas hals

Tack morfar! Du är toppen!
/Minna


Kommentarer
Kim

Ska fundera och se om ja kommer på det.

2010-10-10 @ 10:03:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0