Dop bekymmer

Jag har bekymmer gällande dopet
Vi hittar inget datum som passar

Vi ville döpa henne den 20:e mars
För då fyler min pappa år
Men hela den dagen var bokad i kyrkan

Helgen efter är hela kyrkan ledig
Men då är min mormor och hennes man i Barcelona

Helgen efter det är det påsk
Och då tror jag inte att man kan boka dop
Kyrkan har fullt upp med annat då

Sen helgen efter påsk så ska Sebbes syster gifta sig

Och sen känns det så sent..
Då är hon 5 månader..
Hon kommer ju inte kunna ha klänningen då

Vilka bekymmer jag ställt till med


Kommentarer
Christine

Hemma-dop??

2010-01-27 @ 20:50:47
Therese Bengtsson

eller en annan kyrka?

2010-01-28 @ 18:12:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0