Fika på stan

Idag har jag och Minna träffat Jesus nere på stan
Fikat semla inne på Tösses

Minna är söt hon..
Hon märker direkt när jag lyfter ur liften ur vagnen
Och vaknar!
Hon vill ju såklat också vara med

Så hon har suttit med när vi har fikat
Riktigt duktig börjar hon bli!
Inte alls lika otålig och gnällig som hon kunde vara i början

Sedan har jag hämtat dopklänningen från kemtvätten
225 kronor gick det på
Men helt klart värt vartenda öre!
Hon som jobbade där var imponerad av klänningen

Sedan har jag ringt upp prästen som sökte mig igår
Så nu har vi bokat in en träff med henne
Hon ska komma hem till oss och gå igenom dopet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0