Nyår

För 2 år sedan så firade jag och Sebbe nyår hemma hos min mormor och memmis
Vi skulle flyga till Paris morgonen efter så vi sov igenom hela nyår
(Förutom vid 12-slaget då det lät som ett världskrig utanför)

Förra året hade vi Minna, hennes första nyårsafton
Vi firade hemma hos min familj tillsammans med vänner och bekanta till familjen

Det vart inga raketer för mig det året
Jag såg iofs några genom fönstret
Jag var inne med Minna

Minna var en riktig partyprinsessa
Hon vägrade gå och sova
Höll igång fram till 3 på natten
Då var jag skapligt slut kan jag meddela

I år så ska vi fira nyår hemma hos oss
Anna kommer över på middag
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda
Blir en lugn nyårsafton

Tanken var att vi skulle fira med faster Anias familj
Men magsjuka satte stopp för dom planerna tyvärr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0