Sjuk

Det är synd om mig..
Jag har gått och blivit förkyld

Känns riktigt dåligt
Jag brukar aldrig vara sjuk
Och så går man och blir det nu
Sa bara pang igår så började hostan
Och nu har halsontet kommit också
Men ingen feber iaf

Jag får väl hålla kollen på mig
Så jag ser att det bara är en förkylning
Vill ju inte åka på nån svininfluensa

Så nu ligger jag alldeles emlig och tycker synd om mig
Och vad tror ni bebis gör då?
Har ett stort träningspass inne i magen
Tillochmed så jag blir helt slut av det
Känns inte riktigt som tajmat läge innifrån
Bebis borde tänka på mig som är sjuk

Lite lugn och ro, tack


Kommentarer
Kim

Okej, jobbar du heltid fortfarande? :)

2009-09-05 @ 09:11:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Chrisitne

Nästan så du ska låna boken jag fick låna av en kille igår, "Bota förkylning med naturliga medel" :P samma kille som föreslog Gojibär som lånat ut den till mig xD

2009-09-05 @ 10:29:21
URL: http://chriscross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0