MVC

Nu är jag just hemkommen från MVC
Tur att vi hade koll på dag och tid för vår BM var lite förvirrad

Gjorde stick i fingret
Och ingen diabetes idag heller
Precis som jag trodde

Ställde mig på vågen
Och jag har gått ner i vikt..

Lyssnade på bebins hjärta
Den visade sig vara lugn och avslappnad
Vilken falsk liten filur
Visar inte sitt rätta jag för BM

Nu ligger bebis med huvudet nedåt
Jag har haft det på känn lite
Och nu fick jag det bekräftat

Måttade magen..
Magen har växt med hela 4cm!
Jösses.. Hur stor tänkte bebin bli egentligen?
Kurvan går nästan spikrakt uppåt
Inte bra inte..

Så för att sammanställa besöket:
Jag tappar vikt
Och bebin går upp i vikt

Men allt ser riktigt bra ut så vi behöver inte oroa oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0