Byxor

Igår fick jag ett par mammabyxor från jobbet
Jag har väntat och längtat massor!

Så, nu har jag testat dom precis..
Och dom har den fulaste passformen någonsin!
Är pösiga och "hänger" framtill
Ser ut som om jag saknar något att fylla ut med..
Skulle kanske varit karl?

Men det gör ingenting..
Jag är lycklig ändå!
Jag behöver verkligen mammabyxor på jobbet
Och dom här duger alldeles utmärkt till mig!

Jag ska ju bara ha dom på jobbet
Vem kommer tänka på det då?
(Förutom alla dom som läser min blogg)

Tack så jättemycket för mina nya byxor
ICA ÄR BÄST!


Kommentarer
Love ung blivande mamma

Hey !

Tack så mycket, nej nu är de inte långt kvar tills han bör titta ut. Jag är jätte förväntasfull och vill att allt ska börja.

De hoppas jag också att allt kommer gå bra...



KRAM

2009-09-02 @ 13:01:15
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Margona

Ja njuta o njuta;)



Nja vissa dagar är bättre än andra, men men det blir nog bättre den dagen hon får mest mat o inge ersättning eller kanske blir de bättre oxå när hon får välling!:)



Haft en bra dag, Inge illamånde eller så?

2009-09-02 @ 13:51:58
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/
Margona

Ja njuta o njuta;)



Nja vissa dagar är bättre än andra, men men det blir nog bättre den dagen hon får mest mat o inge ersättning eller kanske blir de bättre oxå när hon får välling!:)



Haft en bra dag, Inge illamånde eller så?



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0