Sömnbrist

Jag lider just nu
Sömn om nätterna är väldigt sällsynt

Jag kan helt enkelt inte sova
Somna om kvällarna har blivit svårare..
Men det fungerar än så länge..
Men att somna efter alla kisspauser om nätterna är omöjligt!

Dessutom har jag fått tillbaka hungern från början av graviditeten
När jag måste ha mat direkt för att inte kräkas
Och hur kul känns det att kliva upp och äta frukost 3 på morgonen?

Så det är inte många timmars sömn om natten..
Har bestämt mig för att inte sova om dagarna heller
För då borde det ju gå att sova om nätterna tycker man
Men inte ens det fungerar

Vad ska man ta sig till egentligen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0