Snart dax?

Ja, herregud!
Nu närmar sig förlossningen med stormsteg!

När man läser dom här "vecka för vecka" så inser man att snart är vi där
"Vattnet kan gå vilken dag som helst"
Hur spännande känns inte det?
Jag går hela dagarna och hoppas på att vattnet ska gå
Samtidigt som jag är väldigt nervös över det

Men jag tror att det är en cool bebis
Den tänker inte stressa i onödan
4:e december är det sagt
Och det kommer vara tidigast då som bebbe kommer

Inga förvärkar har jag fått ännu heller
Och det känns skönt
Även det tyder ju på att det inte är dags än
Dessutom står magen alldeles för högt

Väskan är i stort sett färdigpackad
Bara lite småsaker som ska ner
Skönt att vara förberedd

Nu väntar vi ivrigt på att bebbe ska komma snart
Även om vi är fullt medvetna om att det kan dröja länge..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0