Mvc besök

Just hemkommen från besöket hos BM

Började som vanligt med att kolla blodtrycket
Som var högt..
aj, aj, aj...
Kollade en gång till
Och det var högt igen..

Eftersom jag har ont i huvudet
Svullnat upp i kroppen
Och därmed stigit i vikt
Kände vi att det var tryggast att kolla proteinet i urinet

Det var bara lite, lite + i urinet
Så det var ingen fara..
Men om jag skulle må sämre skulle jag ringa direkt!

Havandeskapsförgiftning kan komma plötsligt
Och är ingenting att leka med direkt

Bebin mådde fint därinne i magen
Och ligger fortfarande med huvudet nedåt
Nu börjar den nog fixera sig där

Den är lika lång som min underarm
Runt 43cm
Hjärtat tickar på som det ska
Bebin har lugnat sig i växandet och följer kurvan helt normalt
Lite över då såklart... stor bebis..

Det kändes iaf väldigt skönt att kolla upp proteinet
Havandeskapsförgiftning är det jag oroar mig mest för just nu
Men nu kanske jag kan slappna av lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0