Föräldragruppen

Idag var sista gången med föräldragruppen
Ja.. Innan alla bebbar kommer såklart..

Dagens ämne var "komplicerad" förlossning
Men det var bara att vi gick igenom olika smärtlindringar
Det var skönt..
Nu känner jag mig inte riktigt lika vilsen i smärtlindringsdjungeln
Kanske att jag rentav tänkt ut vad jag kan tänkas vilja ha?
Det mesta kommer ju visa sig när man ligger där

Det var inte så allvarlig träff idag
Vi satt mest och pratade med varandra

Ena tjejen trodde i helgen som var att det var dags
Men sen hade det avtagit helt till dagen efter
Nu känner hon ingenting..
Vilken besvikelse!

Avslutade med att önska alla lycka till
Nu är det inte långt kvar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0