Strandliv

Lata dagar på stranden
Så härligt livet kan vara

Idag har jag varit med Jessica och Sebastian
Vi åkte ut till hennes föräldrar för at bada i sjön som ligger precis nedanför
Livet kan verkligen inte vara härligare än så!

Jessicas mamma sa att det ligger en liten flicka i min mage
Hon är verkligen inte den första som säger det
Vi får väl se, vi får väl se..
Vi har ju bestämt oss för att inte ta reda på vad det är för kön
Blir mer spännande så för oss

Jag tycker lite synd om knodden i magen
För när jag kliver ner i vattnet drar jag in magen
Någon form av reflex på det kalla skulle jag gissa
Snacka och knepig känsla för bebin
Gå från rymlig lya till hälften ungefär.. Snopet!

Jag tror iaf att jag har fått lite färg på ansiktet och axlarna
Då slipper jag se ut som ett vandrande lik


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0