Längtan

Vilken stark längtan jag har
Har aldrig känt något liknande

Idag när jag satt i soffan hos min föräldrar kom den,
Den enorma längtan efter knodden
Ville verkligen att den skulle vara här nu

Träffade nämligen en gammal klasskompis nere på stan idag
Hon var ute och promenerade med sin alldeles färska pojke
Åh, så mysigt det såg ut
Jag vill också!

Att säga att det är 20 veckor kvar låter jätte länge
Men att säga att det är 4 månader kvar känns kortare
Och att jag säkert bara jobbar i 3 månader till känns ännu bättre

Snart har vi knodden här hos oss

Tiden kommer antagligen bara flyta iväg
Det här den ju gjort hittills

Jag längtar efter att ha knodden här hos oss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0