Mer än halvvägs..

Tiden går så fort..
Snart är knodden här

Det känns som igår när jag läste "gravid" på testet
Det är ungefär 13 veckor sen..
Och om ungefär 17 veckor är det dags för bebin att komma ut

Men det är mycket som ska hinnas med innan dess..
Väntar fortfarande på att gravidjympan ska dra igång
Om jag nu kommer klara av att gå på den med min foglossning
Det återstår ju att se
Och snart börjar kanske även föräldrakursen?

Det är synd att man inte har mer tid till att vara gravid och göra nyttiga saker
Skulle nämligen väldigt gärna gå på vattenjympa för gravida
Men det finns inte i norrtälje och resväg tar tyvärr tid

Man vill lära sig så mycket, vara med på massa kurser
Men när ska man ha tid med det?
Jag jobbar fortfarande heltid
Och ledig tid vill jag ju spendera med Sebbe

Börjar bli nervös inför nästa ultraljud
Har fått kallelse till den 7:e oktober
Det är bara 2 månader dit ungefär..

Först då vet jag hur jag kommer att föda mitt barn
Innan dess vet jag ingenting..
Känns lite oroligt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0