Fika tjej

Minna är en riktig fika-tjej nu
Varannan dag denna vecka har vi hängt på café

I måndags träffade vi min mamma och gick till Titti på Tullen
Det var första gången Titti fick se henne vaken
Så Minna flirtade in sig där direkt
Som vanligt.. Den där ungen är expert på sådant!

I onsdags träffade vi Jesus och gick till Tösses
Hade med mig en bordsleksak till Minna
Så hon satt nöjd och glad och lekte med den medans mamman drack kaffe
Hon är verkligen superduktig ungen!

Idag så träffade vi Anna och gick till Tösses igen
Gillar att sitta på övervåningen där det är lite avskilt från andra gäster
Hade med mig Minnas leksak idag igen
Den fungerar verkligen toppen
Nöjd och glad tjej hela tiden

Kommer bli en "latte-unge" det här tror jag
hihi..


Kommentarer
jessica

Hihi, såklart. Det ska ju börjas i tid :o)

2010-03-19 @ 19:08:35
URL: http://tystatanke.blogg.se/
sara

Tack! :)

2010-03-19 @ 22:33:40
URL: http://saralager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0