Minnas säng


Här sover lilla tösen

Sängen har vi fått från mormor och morfar
Den har jag legat i när jag var liten
Sen har morfar målat om den så den är så gott som ny

Spjälskyddet kommer från Lundmyr of Sweden
Jag älskar att det är lite högre än vanliga spjälskydd
Och att det är svart och vit rutigt är ju helt underbart!

Ior-nallen som vakar vid huvudet är en present från morfarn
Minna fick den på BB
Hennes första Ior

Påslakansetet har jag köpt för det var så sött!
Med Ior på kuddfodralet

Täcke och kudde är presenter från farbror Adam

Mobilen med fjärillarna kommer ifrån gammelmormor och memmis

Så sover en prinsessa



Kommentarer
jessica

Ior , ior ior ;o) Du älskar verkligen ior gumman, å jag förstår det för han e supersöt :o) Å minna e söt hon oxå såklart :o) Puss

2010-02-04 @ 21:20:30
URL: http://tystatanke.blogg.se/
Kim

Puh björnen är alltid gullig :)

2010-02-05 @ 16:32:51
URL: http://kimlundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0