Lugn inför förlossningen

Det är så skönt att ha Sebbe
Vi kan prata om allting

Just nu så pratar vi väldigt mycket om förlossningen
Eftersom att vi inte vet hur den kommer gå till
Vaginalt eller kejsarsnitt

Det är skönt att vi kan prata så öppet om det
Så vi vet hur vi ska göra om det visar sig behövas kejsarsnitt
Samtidigt är vi så inställda på att det inte ska behövas
Dena där dumma moderkakan ska allt flytta upp sig!
Det har vi bestämt!

Sebbe har iaf planerat att jag ska vara sängliggandes ett tag efter förlossningen
Hur jag nu ska kunan klara av det?

Jag kommer nog inte klara av att vara sängliggandes
Iaf inte om jag känner mig rätt
Då vill nog jag också vara med


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0