Cloudy

Jag har förälskat mig totalt i denna lilla docka från Ruben's barn
Hon heter Cloudy och tillhör Cosmos serien

"Cloudy, är en liten änglafröjd!
Betagande ler hon med ett soligt leende, som charmar både stora och små.
Hennes himmelsblå broderade ögon är omsorgsfullt fastsatta i hennes barnsligt rundade ansikte med svagt rosafärgade kinder. Ögonfransarna är långa
och hon har en liten söt uppnäsa i sitt ansikte.
"

Så här beskriver dom sina dockor på hemsidan:
Vår medvetna tillverkningsmetod är att varje enskilt broderat öga,
Liksom varje mun appliceras och sys för hand på varje exemplar.
Det är dessa näst intill osynliga, men oerhört viktiga skillnader hos varje docka som gör ett Rubens Barn alldeles speciellt levande med egen individuell utstrålning och själ.

Det värmande kroppsmaterialet av mjukaste fleece är speciellt utvalt för är att locka extra till beröring, välbefinnande, tröst och trygghet hos gammal och ung.


Våra dockor är skapade för alla åldrar, och tilltalar alla åldersgrupper.
Med våra dockor leker barn i många hem, och dockorna röner stor framgång i skolor rehabilitering och demens vård.


Synd bara att dockorna är väldigt dyra

Cosmos serien ligger på 400-500kr i pris
Originaldockorna ligger runt 600

Ska nog börja spara pengar till en docka åt Minna


Kommentarer
Ania

det är exat dom här dockerna som jag ska köpa på mässan här till sommaren! dom är helt underbara! jag köper dem för inköps priset som ligger på 250 kr tyckte jag att hon sa till mig! dom finns ju som pojakar villket jag ska ha till mina pojkar!

2011-03-02 @ 18:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0