Dop

Sitter och funderar lite över dopet
Det känns som om vi måste börja ta tag i det nu
Tiden går ju som sagt väldigt fort

Har iaf skrivit lite på gästlistan
Och det kommer bli ett stort dop!
Redan uppe i runt 60 pers
Och då har jag inte räknat med allas barn

Kyrka måste jag bestämma mig för
Datum måste jag bestämma mig för

Men sen tror jag att jag har rätt bra koll på allt
Bara jag bokar kyrka och datum så kan jag ju sätta igång och verkligen planera

Ska iaf börja inhandla lite saker som jag bestämt mig för att ha
Skulle gärna springa ner på stan redan nu och handla på mig allt

Dessutom måste jag lämna in dopklänningen på kemtvätt!
Får hämta hem den från mina föräldrar först bara
Världens vackraste klänning!
Jag och mina små-syskon är döpta i den




Kommentarer
Steffo

Har ni bestämt efternamn nu? :) Jag tycker Alveblad, det är så fint :) ta inte illa upp sebbe :P Hihi

Vilka kommer bli gudföräldrar då? :D

2010-01-21 @ 13:22:47
URL: http://stageofcrime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0