Rättvänd

Jag har i en veckas tid ungefär känt att Bebblon lagt sig med huvudet nedåt
Upptäckte det i duschen när magen såg helt annorlunda ut
Jag såg inte längre "navelknappen" uppifrån

Idag var vi hos barnmorskan
"Nu ligger den med huvudet nedåt" sa jag
"Ja, då får vi gräva och känna efter då" sa hon
"Jag tror minsann att du har rätt"
Så där fick jag det bekräftat
Bebblon ligger med huvudet nedåt!

1kg hade jag gått upp
2cm hade magen vuxit
Alla blodvärden var perfekta

Minna tog blodtrycket på mig genom att trycka på knapparna som BM pekade på
Det var superhäftigt tyckte hon, så det vart testat 2ggr
Perfekt värde där med..
Tänk vad perfekt jag är *skryt*

Nu följer vi kurvan perfekt!
Över..
Men perfekt!
;P


Kommentarer
Christine

Fick Minna ta blodtrycket efter att Barnmorskan inte lyckades första gången? ;)

2012-03-14 @ 21:43:07
Theres

Näe.. Minna lyckades få error första gången

2012-03-15 @ 11:21:24
Elli

Härligt att allt verkar bra med dig och magen :)

Kul för Minna att få hjälpa till :D



Tack så mycket :) Jag tror nog det löser sig :) Det brukar det. Och jag är tyvärr väldigt bra på att förstora upp motgångarna :P

Stackars liten :( Hur länge har hon gått på dagis? Aurore var sjuk 1-3 gånger i månaden ett helt år!

Min enhetsledare funderade på om jag "skolkade" från jobbet, för barn skulle inte vara så sjuka som hon var :/ Ändå har hon egna barn!

Start borde väl alla sjukdomar lugna sig. Det är väl kulmen nu innan våren kommer igång på riktigt..

Haha! Jag har haft samma planer för Oscar, jag och barnen i en säng och han i en annan :P

Som vi sover nu, ligger han på ena halvan, jag och småttingarna på andra :P

2012-03-16 @ 17:11:52
URL: http://ellisdag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0