När kommer Bebblon?

Ok.. Vi kör igång "gissningsleken" redan nu
Eftersom min syster tjatat sen första veckan :)

Så nu är det bara att gissa på Bebblons ankomst
Datum, kön, vikt, längd..

Lite info som gör det lättare/svårare att gissa:
Bebblon är enligt UL beräknad till 26:e april
(enligt senaste mens och gravtest, den 17:e april)

Vi har hållit oss högt upp på kurvan genom hela graviditeten
Jag har gjort en konisering av livmodertappen
Det resulterar i att 5-10% föder sina barn tidigare

Minna kom en vecka innan BF
Vägde 3985g och var 51cm lång


Kommentarer
Elli

Men åh vad kul med gissning :D Jag gissar på en flicka (om ni inte kollat kön), som föds den 11 april, är 49 cm lång o väger 3480 g :)



Ja, flaska skulle ju underlätta :D Måste bara fråga, hur gjorde du när du slutade amma Minna?

Jag tvingade i princip min första att suga på napp (stort misstag) för att kunna sluta. Nu med tredje är det lika svårt att sluta. Hon gallskriker om hon inte får ammas på nätterna, det spelar ingen roll hur mycket jag eller sambon bär och vyssar. Så jag vill gärna ha tips :)

2012-03-01 @ 10:32:04
URL: http://ellisdag.blogg.se/
Christine

14 April

Pojke

4050g

52cm

kl 00:42

2012-03-06 @ 11:54:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0