BM

Idag var vi hos våran BM
Nu tänker jag minsann inte gå dit igen!
Men vi bokade in en tid 8:e maj ändå
Utifall bebblon inte kikat ut och vi ska disskutera igångsättning

1kg hade jag gått upp
Nu är det 11kg totalt..
Lite skillnad mot 25kg med Minna :)

Minna tog mitt blodtryck som såg så bra ut
Hon börjar bli riktigt duktig på det där nu!

Lugn bebblon i magen som ligger startklar
Magen hade växt 2cm till
Så det verkar som om h*n lever riktigt gott där inne

Men nu är det dags att kika ut Bebblon!



Kommentarer
Kim - Mamma till Victor & Linus

Haha okej, samlar ni på barba saker? :p ingenting på gång?

2012-04-26 @ 19:48:32
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Elli

Ja, jag kan tänka mig att det känns så. Hoppas lilla bebisen vill ut snart! Men hur som helst, så är det inte länge kvar nu :)



Ja, det kan man säga om honom.. Jag blev alldeles paff för några dagar sedan då han faktiskt ringde, efter 1 års tystnad :O

Känner du honom?



Lycka till när det är dags :) Kan ju vara precis när som helst nu! :D

2012-04-27 @ 08:42:26
URL: http://ellisdag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0