Sömn

Minna har alltid tidigare somnat av att jag ammat henne
Men nu är hon stora tjejen!
Kan somna själv (med lite hjälp från mamma eller pappa) i egen säng

Jag har haft lite dåligt samvete tidigare över att hon inte kunnat somna av sig själv
Men så kom jag på en sak som fick allt att kännas lättare
Alla andras barn då?
Dom somnar ju oftast med en flaska välling
Det blir ju precis samma sak

Men nu behöver jag inte bekymra mig vid det längre eftersom hon kan somna själv
Nästa steg är att kunna somna om själv, men det är lite klurigare
Då behöver hon mer hjälp från mamma eller pappa


Kommentarer
Sandra

Vad duktiga ni / hon är :))

2011-01-21 @ 16:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0