Tiden rinner iväg..

Herregud!
Vart tar egentligen all tid vägen?

Idag fick jag ett slag i ansiktet
Här går jag runt och "tror" att dotra är 7 månader
Sen upptäckte jag att nästa vecka blir hon 8(!) månader
Vart har denna månad tagit vägen?
Har jag missat den helt och hållet?

Hon är så stor min lilla tjej
Snart får jag väl inte ens kalla henne för liten..

Hon lär sig nya saker mest hela dagarna, varje dag
Jag blir så imponerad och stolt över henne
Just nu älskar hon att "klättra upp" på diverse saker
(badrumsvågen, hyllor, kartonger, leksaker.. allt)
Dröjer inte allt för länge innan hon ställer sig mot saker
Hon har redan testat det

Det sägs att tiden går fort när man har roligt

Jag antar att det är därför som tiden med Minna bara flyger iväg


Kommentarer
sara,

Det är helt crazy hur fort tiden går!

Om 4 månader är våra små bebisar 1 år :0

2010-07-21 @ 21:28:37
URL: http://saralager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0