Bilar

I lördags var det American Car Show i parken
Jag, Minna och Jessica knatade runt hela dagen
Även hennes föräldrar var med en liten stund

Riktigt fina bilar var det!

Men dåligt med rosa bilar tycker jag

Efteråt tänkte vi att vi skulle kika på cruisingen genom stan
Så vi la ut filten på café Kulans utedäck
Värsta, bästa platsen!

Det knatade förbi massa folk som stannade och berömde Minna
Dom tyckte att hon var jättefin
Minna satt bara och flinade åt dom
Så då tyckte dom ju såklart att hon var ännu finare

Dock hade dom lite svårt att se om det var en "hona eller hane"
(som en gubbe så vackert uttryckte sig)
Det kunde jag förstå
Minna sitter i blå kepa, body med orangea bilar på och jeans-shorts
Inte lätt att se vad det är för kön på en sån krabat inte

Men inte såg vi speciellt många bilar inte
Vi missade hela cruisingen
Typiskt!


Kommentarer
sara,

Haha ja för stora!

Nä inte en enda :P Jag känner inte heller något alls i munnen.



Gud så stor hon har blivit! :) Hur stor är hon?

Jisses vad liten Elliot är, Hoppas han växer ikapp snart :P

2010-07-21 @ 22:38:10
URL: http://saralager.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0