Minna

Det blev en mössa till imorse

Modellen funderar över vad det ska vara för mening med mössa inomhus?

Det blev en namnmössa av en gammal tröj-ärm
Resten av tröjan ligger i bitar på väg till att bli en klänning


Jag gillar när mössorna hänger lite pösigt baktill
Så vart det stjärnmönster upptill

Jag har verkligen fått mersmak för det här!

Men hur många mössor och klänningar behöver hon tro?
Kanske ska avancera mig lite och sy nått annat sen?
Ett par byxor kanske?
Hur svårt kan det vara?


Kommentarer
Ingrid

Jag sydde snickarbyxor med dragkedja i fram,av avklippta jeansben till Mickis o Hanse när dom var små, busenkelt, men jag hade ju symaskin förstås !

2010-08-19 @ 13:29:50
Malin, mamma till Jamie

Okej! :)

Ja, det blir ju en del tårta på 60 pers.

Vi ska ju inte ha någon smörgårtårta innan så :p

2010-08-19 @ 19:18:35
URL: http://mmylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0