Minigris

Jag har just kommit hem efter besöket på MVC
Vi har kommit fram till att det är en liten minigris i magen

Som vanligt ser allt bra ut
Jag hade gått upp 1kg i vikt så hon var nöjd
Till nästa gång var jag tvungen att gå upp ett kilo till
Suck.. Jobbigt det där..

Nu hade bebin iaf bestämt sig för att lugna sig lite
Magen hade bara växt 1-2cm ungefär..

Antagligen kom bebin på att den skulle bo där inne ett tag till
Bäst att lugna sig så det inte blir allt för trångt redan nu

Blodtrycket är som vanligt riktigt fint
Kul att man får beröm
Det enda hon säger till om är min vikt..

Nästa gång blir det stick i fingret
Jag ska även ta med min tens-apparat
Den ska provköras!
Toppen! då får jag hjälp med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0