"Sex Education"

Är den nån som har sett programmet "Sex Education" på tv3?
Jag och Sebbe såg lite av det igår av en ren slump
(Jag vet vad ni tror nu ;)

Iaf..
Igår, som av en ren slump när det råkade vara på
Så handlar programmet om förlossningar
Skojja inte om att jag vart livrädd
Var riktigt läskig information

Sebbe frågade om jag kanske ville föda med kejsarsnitt eftersom det var så läskigt
Men nejdå.. Jag ska försöka föda min bebis själv
Sen får vi väl se hur det blir
Jag fick ju veta på ultraljudet att det kanske skulle kunna bli kejsarsnitt
Men jag är helt inställd på att moderkakan flyter upp dit där den ska vara.

Gordon Ramsey vet ju alla vem det är
Men jag fick veta igår att han inte fick vara med vid förlossningen av sin första dotter
Han fru ville inte ha med honom
Hur kan man inte vilja det? Man är väl 2 om bebin?
Sebbe ska iaf få vara med.. Självklart!

Sebbe är söt..
Det enda han är rädd för är att han inte ska klara av att klippa navelsträngen

Jag har lite mer att tänka på än navelsträngen.,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0