Snuvad

Jag kan nästan känna mig lite snuvad på förlossningsupplevelsen
Jag hade ju trott att det skulle göra ont

Både jag och Sebbe trodde att jag skulle ligga där och svära
Slå honom med olika tillhyggen
Men så vart det ju inte..

Jag trodde att jag iaf skulle känna när hennes huvud kom ut
Men det kände jag ju inte heller
Det var lite som en besvikelse

Jag hade ju aldrig kunnat föreställa mig att det skulle vara så lätt att föda barn
Alla våra BM vi hade under kvällen var helt fascinerade över min smärttålighet
(Vi gick igenom 3 pass sköterskor, sammanlagt 7st)



Kommentarer
carro

Guuud va skönt att ha en sån drömförlossning!

mina har varit hemska!

2009-12-04 @ 12:02:57
URL: http://tatiscarro.blogg.se/
jessica

Hihi, tror tyvärr att du får fortsätta sköta matandet av Minna, jag har vissa problem med att fixa det ;o) Puss

2009-12-05 @ 11:35:56
URL: http://tystatanke.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0