Sendrag

Det är helt sjukt vilka sendrag jag kan få
Men som tur är bara i ena vaden

Vaknar om nätterna och tror att jag brytit benet
För jag kan tänka mig att smärtan är likadan
Det är ju så man vill gråta

Kämpar som en dåre med att få upp tårna
Känner mig så stolt över att veta hur det ska sluta
Vickar man upp foten så släpper det
Det har min pappa sagt!
Och han har så rätt så!

Men när man ligger där med en smärta som får en att gråta..
Då är det inte så lätt att tänka logiskt alla gånger

Nu har jag iaf tagit reda på lite trix för att det inte ska inträffa:
Äta en banan innan läggdags (kan vara kaliumbrist)
Dricka mer vatten om dagarna (kan bero på vätskebrist)
Kan även bero på salt- eller magnesiumbrist
Knästrumpor när man sover kan även ha lindrande effekt

Så nu ska jag bli kvitt mina läskiga sendrag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0