Mission hjärtljud

Han är allt bra söt min karl
Som om ni inte visste att jag tycker det?

Igår låg han och pratade med magen
Skulle även försöka lyssna efter hjärtljud

Inga hjärtljud hördes..
Men han hörde hur bebin bökade runt där inne
Han tyckte även att det lät som om det morrade innifrån
Haha.. Kanske är ett litet monster?
Sebbe är iaf fast besluten om att det är en liten mammagris där inne
Så därför "morras" det åt pappa

Sebbe fick dessutom en spark i ansiktet
Så nu lär han nog inte vilja ligga och lyssna mer när bebin är vaken

Han är som sagt söt min karl
Han kan istället ligga om nätterna-
(När jag sover som en stock)
Och prata med bebin
Dom har tydligen en himla massa hemligheter för sig
Så att det skulle vara en mammagris vet jag inte om jag håller med om
Den tycker nog lika bra om sin pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0