Karate-kid

Nu ligger jag här med ena handen som fastklistrad vid magen
(Det är inte lätt att skriva blogginlägg då kan jag lova)

Min lilla karate-kid lever rövare inne i magen
Kommer bli en kvällsmänniska av den där tror jag
Och jag känner sparkarna!

Fortfarande så blir den lite skeptisk när jag lägger handen på magen
Och slutar böka runt..

Men ligger man tillräckligt länge och vägrar ge sig så får man resultat!
Nu kickar den mot min hand som om den vore en slagpåse

Måste nog störa Sebbe i hans data-jobbande
Det här är för magiskt för att missa!
Men känner jag bebin rätt kommer den sluta när Sebbe kommer..

Det är mammas lilla Karate-kid


Kommentarer
Stefanie

Haha, :D mysen! det komemr bli en tokig liten unge det där, antagligen som ett motionspass att hålla reda på :D

2009-08-08 @ 17:58:48
URL: http://stageofcrime.blogg.se/
Therese

Haha.. Ja, antagligen. Den kommer nog vägra sova.. Bara studsa hela tiden. Men ni vill ju som sagt vara barnvakt ;P

2009-08-08 @ 18:31:31
URL: http://bebisrelaterat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet hos oss

Välkommen till vår vardag

RSS 2.0